View Single Post
      04-29-2022, 05:00 PM   #5
manija
Enlisted Member
Lithuania
3
Rep
31
Posts

Drives: ex E61, ex E91, F11 525d LCI
Join Date: Apr 2022
Location: LT

iTrader: (0)

tau neleidzia priv zinuciu rasyti (sistema raso, kad nepriimi ), tai rasau cia:

idomu, kodel taip sake, kad netinka, nes BMW originaliai siulo
priekiui 19x8 ET36 225/40R19
galui 19x8.5 ET47 255/35R19

1) kadangi priekyje ratlankis bus 8,5 plocio, tai pirmiausia paziureciau, ar pats ratlankis nieko nesiekia (stabdziu disko, vaziuokles), nes jis bus po 6 mm platesnis i abi puses - ir link vaziuokles ir i isore.
Nors dazniausiai tie 6 mm niekam nemaiso.
225/40 padangas ant 8,5 montuoti dar galima - dar nebus per siauros.
2) gale ET40 isnesimas bus i isore per 7 mm lyginant su originaliu.
Irgi dazniausiai tai nieko nekeicia.
Vienintelis dalykas, kas gali jaustis, tai purvo daugiau gali nesti ant dureliu nuo priekiniu ratu, nes ratai bus truputi i isore.
O del arku lietimo, tai paziurek i dabartinius ratus (jei jie originalus) ir primesk, ar 6-7 mm link isores gali tureti kokios nors itakos

Kiek zinau, daugiau problemu buna pas xdrive, kai gale ratai platesni, nes tuomet greiciau ismala paskirstymo dezute ("razdatke").

Sekmes!

EDIT:
(papildau)
buvau ant E61 530xd (ET43) sudejes ratus nuo paprasto E60 530 (ET20), tai jau konkreciai islindo i isore, atrode arsiai
nuo slapios kelios dangos visa purva vare ant dureliu, bet arku visvien nesieke

Last edited by manija; 04-29-2022 at 05:14 PM.. Reason: adding
Appreciate 0