tau neleidzia priv zinuciu rasyti (sistema raso, kad nepriimi
), tai rasau cia:
idomu, kodel taip sake, kad netinka, nes BMW originaliai siulo
priekiui 19x8 ET36 225/40R19
galui 19x8.5 ET47 255/35R19
1) kadangi priekyje ratlankis bus 8,5 plocio, tai pirmiausia paziureciau, ar pats ratlankis nieko nesiekia (stabdziu disko, vaziuokles), nes jis bus po 6 mm platesnis i abi puses - ir link vaziuokles ir i isore.
Nors dazniausiai tie 6 mm niekam nemaiso.
225/40 padangas ant 8,5 montuoti dar galima - dar nebus per siauros.
2) gale ET40 isnesimas bus i isore per 7 mm lyginant su originaliu.
Irgi dazniausiai tai nieko nekeicia.
Vienintelis dalykas, kas gali jaustis, tai purvo daugiau gali nesti ant dureliu nuo priekiniu ratu, nes ratai bus truputi i isore.
O del arku lietimo, tai paziurek i dabartinius ratus (jei jie originalus) ir primesk, ar 6-7 mm link isores gali tureti kokios nors itakos
Kiek zinau, daugiau problemu buna pas xdrive, kai gale ratai platesni, nes tuomet greiciau ismala paskirstymo dezute ("razdatke").
Sekmes!
EDIT:
(papildau)
buvau ant E61 530xd (ET43) sudejes ratus nuo paprasto E60 530 (ET20), tai jau konkreciai islindo i isore, atrode arsiai
nuo slapios kelios dangos visa purva vare ant dureliu, bet arku visvien nesieke